waxning, aj aj

precis testat på att waxa benen med sånt där uppvärmningswax och aj aj,
det gjorde jätteont, och inte nog med de så råkade mami bränna mig i början
för att waxet var för varmt, ussch det kommer nog dröja ett ganska bra tag innan
jag waxar benen på det där sättet igen , får nog bli rakhyveln ist.

nu tänkte iaf jag gå och lägga mig i sängen och glo,
tänkte skippa skolan imorrn eftersom den bara består utan
en naturkunskapslektion som ska pratas betygsnack på,
känns lite sådär ganska onödigt, och på torsdag ska jag upp
till sthockholm och shoppa lite hade jag tänkt, eller det är väl
mest tänkt att jag ska kirra löshår till studenten och balen,
men som sagt sängen va de ja och jag kom på att jag hade
pollygodis också, ska bli mums :), godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0