härlig solig dag

oh guud så varmt det är, har suttit i solen i några timmar nu och jag svettas för fullt,
men nu ska man väl inte klaga, right? :)

igår va jag och maxen i vivesta och åt våfflor hos mormor och morfar,
tog även årets första dopp och jag kan inte säga att det var speciellt skönt
när man hoppade ner i det 12 gradiga vattnet, dumt nog så kollade vi
temperaturen i vattnet efteråt, höhö.
hann även med en runda på stan igår innan också, hittade nu den där nedrans kvällsklänningen
til studenten, hittade även ett par nya chinos eftesom mina andra gick sönder, sen blev det
en lite större mysig t-shirt, så jag blev mer än nöjd.

sådärja, va händer då idag, det kan man fråga sig.
tänkte väl kanske hoppa in i duschen snart iaf, luktar sådär
snuskigt som man brukar göra när man solat, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0