godmorgon

gud så skönt det var att sova tills man vaknade ist för att gå upp till den där jäkla väckarklockan,
och sedan kunna ligga kvar i sängen en stund och slippa gå till skolan.

inatt så drömde jag att min förre tränare ringde och frågade om jag ville komma och börja spela
innebandy igen, och jag tackade JA, sedan var jag med på planen igen och det kändes hur bra
som helst, det sjuka är att jag drömde nästan exakt samma dröm natten innan, då ringde han och
frågade om jag ville ställa upp och vara med på en match, och samma sak där så tackade jag JA,
det måste ju bara betyda en sak, att jag saknar innebandyn så grymt mycket, och det gör jag verkligen,
saknar innebandyn och all gemenskap som man hade.

ja vad ska man hitta på nu då, ingen sol ute så det blir ingen solning som jag hade tänkt,
får väl slå på en film eller nått ist då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0